Amoeba Mutant AMM9
Az ARES-nél ismét húztak egyet a számtalan M4 variánsra. Ez lenne a fenti műszer, a mutáns. De, hogy a dolog ne legyen annyira egyszerű és kompatibilis gyakorlatilag egy rakás alkatrészetm, megoldást kukáztak és helyette valami újat hoztak. Lessünk bele, hogy mégis hogy sikerült ez!
Szóval ismét találkozunk egy full műanyag testű M4 pofájú szörnnyel. A külső helyenként olcsó hatású, de alapvetően szálerősített műanyaból van. A rugalmasság érezhető, de alapvetően egyben van replika. Egyedüli kivétel az előagy, ami alumínium.Meg persze a kezelőszervek és azok, illetve szürke biz-baszok. Kezelőszervekből egyedül a tárakasztó kétoldalas. Minden más a dögunalomig ismert AR platformú dolog.A tárakasztó egész ötletest megoldást hozott. Hogy a tárakasztó balról is kioldható legyen fogták és aláraktak egy kart, aminek a forgáspontja nemes egyszerűséggel egy félkör horony. Okos, egyszerű, elegáns megoldás.A válltámasz alapja egy M4 tube. Ez lényegében csak a vázat adja és minden tartásért és pozícionálásért felelős dolgot a tubera húzott műanyag alkatrész visel. Akár csak a sztenderd M4 megoldásoknál itt is több pozícióban állítható. Az akksi is itt kapott helyet, egy kitekerhető végdugó mögött.A felül futó railt egy kicsit megemelté, majdnem mint egy HK416-nál és beleintegrálták a két másodlagos irányzékot. Lehajtva sem lesz holt rész, használható marad a mindkét irányzék helye bármilyen kiegészítőnek.Az előagy alumínium, M-lok rendszerrel és a tövében 2 QD szíjakasztó ponttal. Maga az előagy is gyors eltávolíthatóságot tartja szemelőtt. Ehhez megnövelték az első stiftet, hogy kézzel könnyen kihúzható legyen. Sőt, ez a replika fő atrakciójához vezető út, a gyors cső csere. Vagyis relatiíve gyorsan cserélhető a külsőcső, belsőcső és a komplett hop up szerkezet. Valamiért ez nagyon beakadt az ARES-nél, de a kérdés, hogy minek? Valójában teljesen értelmetlen. Nem lesz az a felhasználó földön, aki csakúgy cserélgetni fogja a csövet. Persze, brahiból párszor lehet vele menőzni, de aztán van egy telejesen felesleges fícsörünk, ami ráadásul magával hoz egy csomó egyedi alkatrészt. Kapufa. A folyamatot az alábbi ábra szemlélteti:És a valóságban.
A fentiekhez át kellett tervezni az kamra adagolócsövét és ezzel együtt. a tokot is. Régi Marui rendszereket idézi a lowerbe csavarozódó csőcsonk. Egy vitathatatlan előnye van, hogy a tár így biztos, hogy nem rángatja, nincs ráhatással a hop up kamrára.A hop upot és környezetét áthatja egyfajta ARES-féle ócska érzés. Ezzel ellentétben egész korrekt lőképpel rendelkezik a jószág. A lenyomókarba integrálva van egy íves lenyomóprofil. Ezáltal egyáltalán nem kompatibilis semmilyen bolti lenyomóval. A gumi és a cső szabványos, a kamra teljesen egyedi fejlesztés ehhez a rendszerhez.
Igen a gumi szája kicsit csálé. Ez fícsöre az ARES termékeknek.
A gearbox lényegében megegyezik a már látottakkal, amit az AM-003 során láthattunk.
A lényeg, hogy van egy kb egyedi, V2 pofájú bearboxunk, amibe egy EFCS nevű mikrokontrolleres elektronika került. Utóbbi realítve buta az utólagos GATE vagy Jefftron termékeihez képest. A programozásához pedig egy külön eszközt kell beszerezni.
A meghajtó részt áthatja az ARES-féle igénytelenség. Bár az előzőekhez képest azért van fejlődés. A motor olcsó és nem egy erőgép, de mivel úgyis 11,1-gyel fogják használni a népek, ezért a gb sem fossá pörögni.
Összegzés.
270€ körül mérik ezt a jószágot. Ezért kapunk egy "innovatív" gyors cső cserés rendszert, ami egy közepes ásítással nyugtázunk. Ennyiért még kapunk egy kívül belül manapság igénytelennek számító és sok egyedi alkatrészt tartalmazó replikát. A DE vagy az Arctutus jóval olcsóbban sokkal minőségibb terméket ad. Egyedüli érv e mellett maximum a látványvilág lehet.
Ha számodra is érdekes a blog és úgy gondolod, hogy megéri, hogy havi egy sajtburger árával támogass, sokat segítesz a megjelenő tartalmak készítésében.
A patreon támogatók az itteni megjelenés előtt olvashatják a legújabb bejegyzéseket.
Vagy, ha nem szeretnéd folyamatosan támogatni a blogot, a paypal-en keresztül alkalmi hozzájárulással is tudsz támogatni.